Vilken skön helg

Har haft en toppen helg. Fredagen bestod av fina vänner och firande av Em. Då det regnade i lördags beslöt jag mig för att spendera lite tid på gymmet. Efter att ha tränat lite av varje promenixade jag hemåt. För en gång skull tyckte jag det var riktigt mysigt att det regnade. Jag log inombords och gick och vred händerna uppåt och neråt för att känna regndropparna. I lördags kväll blev det god mat och melodifestivalen med ännu fler härliga vänner. Igår, morsdag, spenderades på Öland. En hur bra helg som helst!





Hörde att det förmodligen skulle bli 12 grader imorgon. Perfekt för tentaplugg! Sommarvärmen kan komma tillbaka till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0